liten sämst panfusaga:P

Elsa gick påväg till Prof. Bookworm för att hämta en dryck till kemin på skolan. Hon gick förbi grottan för att hämta en kompis. Hennes kompis hette Arvid. Då fick hon ett rep runt magen och drogs ner mot grottan.

- Aaah! Elsa drogs bakåt. Hon var nere i grottan nu. - Heej Elsa! Kul att vi träffas vid detta tillfälle.. mumlade någon. - Oskar?! Vad gör du här?! I superhjälte dräkt..?

- Jag vill ha dig som slav! Det vet du! sa Oskar. - Meen! Asså, jag är ingen slav, det är bara din fantasi. Släpp mig nu. Oskar skärde upp repet med en liten fick-kniv. - Tack! sa Elsa. - Du Elsa.. Skulle du.. Skulle du vilja.. gå på bio med mig..?:blush: stammade Oskar fram. - Javisst! sa Elsa förtjust. - Jag hämtar dig vid ditt hus imorron kväll 19.00. Är det ok för dig? sa Oskar. - Japp!

- Jag måste säga en sak.. Jag.. jag gil.. jag gillar dig..:blush: stammade Oskar. - Gör du..? Vet du vad? Jag gillar dig med! sa Elsa och gav honom en stor kram.
Är lessen för att jag inte sparade den andra bilden i PNG. Råkade spara den i JPEG..:blush:
Gillar att göra sådana här berättelser.:P Jag kommer skriva "Spökflickan del 5" snart.
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0