Panfu idag (MAX INNE!)

Idag var Max inne på Panfu:

Det står "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH" på bilden. Jag vet, jag har kontig Paint.
Också har det kommit snö till Panfu!!!!:D:D:D

Men det ärnågra saker som jag inte har en aning om vad det är, typ som det här:

"Chez brunos" och Skylten där och lampgrejen har jag aldrig sett förut..:S Weird.. Ni som har varit i Panfu i mer än ett år, plzz, vad e detta? Kommentera.
10 dagar kvar till julafton! För de som bor i USA och miami och allt, där är det 11 dagar kvar. För de firar på Juldagen.
//Erika

Kommentarer
Postat av: Corovaden

Jag var här förra året i panfu,det ändras så varje jul,Chez Bruno är vad restaurangen heter och den andra är typ en skylt bara!



Ha det bra!

Mvph

Corovaden :cool:

Ses i panfu :thumbup:

2010-12-14 @ 19:47:54
URL: http://pandancorovaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0