Spökflickan del 4

-Guud vad du är cool! Du är såå himla cool, så det går inte att förklara! Emma gav Adam en puss på kinden. - Öhhmm...:blush: log Adam och rodnade. De var vid Robins villa. De steg ut ur bilen och knackade på dörren. - Kom in! Dörren är öppen! Man hörde Robin ropa. Emma och Adam öppnade dörren och gick in. - Det första jag gör är att gå på muggen! sa Adam. - Hahahaha! skrattade Emma och Robin.

- Du är rolig du! skrattade Robin. - Har du tänkt på, alla vi har brunt hår, men vi är inte syskon! sa Emma. - Ja, jag vet. Men jag har ju färgat, jag har ju egentligen blont, sa Robin. - Ja det har du rätt i, sa Emma fundersamt.
- Vad pratar ni om? sa Adam som precis kommit tillbaka från sitt toabesök. - Jo, vi är ju inte syskon, men alla vi har brunt hår! sa Emma. - Jamen, Robin har ju egetligen blont hår, han har ju bara färgat, sa Adam. - Okej, men varför kom ni hit? Är det nåt fel eller? sa Robin. - Jo, vi såg.. s-s-s-p-ö-ö-k-e-n.. viskade Adam. - STRUNTPRAT! Det finns inte spöken! Är ni puckade eller?! sa Robin ganska högt. - Jamen.. vi såg ju dom.. sa Adam ynkligt. - OKEJ! Ta mig till platsen där ni såg de, sa Robin. - NEEJ! ropade Emma och Adam samtidigt. - Då åker jag dit själv! sa Robin bestämt. Emma och Adam tittade på varann. - Han har rätt. kom nu! sa Emma.
Hur ska det gå? Kommer de bli mördade? Missa inte "Spökflickan del 5"!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0